niedziela, 6 maja 2012

Wiosenne powitanie

Na początek, kilka słów o nas, PESZart to Paweł, Ewelina i Szkło. Jesteśmy ze sobą od ośmiu lat, mniej więcej wtedy w moim życiu pojawiło się również szkło, Paweł załapał bakcyla troszkę później. Poznaliśmy się w niezwykłym miejscu, w Studium Rzemiosł Artystycznych w Rzepczynie, ja skończyłam kierunek renowacji witrażu a Paweł, renowacji mebli. Potem przenieśliśmy się do Torunia, gdzie studiowałam przez pięć pięknych lat. Wtedy też na naszej drodze "pojawił się" Fusing, technika, która pozwala tworzyć rzeczy niezwykłe i unikatowe, pozwala ujarzmić materiał wyjątkowy, zaskakujący, kruchy a jednocześnie kapryśny jakim jest szkło. Tworzę ten blog aby móc się podzielić z Wami naszymi pracami, przedstawić nasze "szklane dzieci":) Jestem pewna, że jest tu wielu podobnych "szklanych zapaleńców", którzy tworzą piękne rzeczy i mają podobnego bzika na punkcie szkła. Macham serdecznie Wam wszystkim :)
No to może coś pokażę, ponieważ wiosna to bez wątpienia moja ulubiona pora roku, uwielbiam jak z dnia na dzień wszystko pięknieje i nabiera kolorów, przedstawiam kilka prac, które można nazwać cyklem wiosennym.

KwiatoStan - Podkładki

Kolorowe kwiaty - podkładki

ptaszyny lecące

kolorowe kwiaty - podkładki

egzotyczne kwiaty - podkładki

ptaszyny na koronce - podkładki

Zestaw z motylami

pasiaki kolorowe - zestaw talerzyki i patera

ptaszyny trzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz